diumenge, 16 de novembre del 2008

Ruta BTT 702

Et presento la meva companya de ruta! És una Scott de passeig de la Lulú (dona del meu professor de fancès, en Coco). Amb ella he fet ja bastants quilòmetres; tot i les seves limitacions materials, ha passat per indrets que ella mateixa mai s'hagués imaginat... (ni jo!)
Però em sembla que ara li toca descansar una mica... No pas perquè jo vulgui, però el fred comença a ser, des de fa 2 o 3 dies, considerable per glaçar (literalment) qualsevol part del cos exposada a l'aire a una velocitat superior a 10 km/hora.

Potser és per aquesta melacolia que m'acompanya en saber que els nostres camins se separen (de moment) que m'han fet decidir a escriure.
La ruta que et mostraré correspon al número 702. Al jura totes les rutes estan molt ben senyalitzades i etiquetades, i pintades d'un color segons el grau de dificultat. En aquest cas és vermella, això significa una ruta de dificultat mitjana, de 28,5 Km i amb un desnivell d'una mica més de 200 m. Com pots veure a la imatge, el grau de dificultat el dóna bàsicament el fet que remunta i descendeix constantment en poc espai.
Els poblets pels quals passa són: Delémont - Corroux - Courcelon - Vicques - Courchapoix, passant pels boscos de Moton i Rosé. (Suposo que et quedes igual amb els noms, però quan sàpiga incorporar el googlemaps serà més entenedor...)
Una ruta amb bicicleta per aquesta regió, a part dels magnífics paisatges, és plena de sorpreses: et pots trobar animals de tots tipus (des d'esquirols creuant el bosc, a àligues i demés rapinyaires i aus que desconec, a animals domèstics com vaques (com no!) i cavalls...) i arbres retallats de totes formes (bancs per seure-hi, bolets decoratius, taules...). Es veu que això ho crea algú que ho fa per "amor al arte".
Et convido a aquesta ruta virtualment: